Inteligencja wizualno-przestrzenna

Formularz zgłoszeniowy


Inteligencja wizualno-przestrzenna

Dziecko u którego przeważa inteligencja wizualno-przestrzenna jest wrażliwe na linie, kształty, kolory, przestrzeń. Ma zdolność dostrzegania szczegółów otaczającego świata, ma pamięć obrazową, „myśli obrazami’, lubi bawić się mapami, układankami, labiryntami. Lubi rysować, lepić, wycinać, modelować, rzeźbić, tworzyć przestrzenne formy, ma dobrze rozwinięty zmysł dotyku. Szybko uczy się korzystać z map, diagramów, tabel rozumie schematy rysunkowe. Łatwo odnajduje drogę w nowym miejscu. Lubi sprawdzać w jaki sposób coś działa, rozkładać różne rzeczy na części, a później je ponownie składać. Chętnie słucha czytanego tekstu, gdy jest on ilustrowany.

Warsztaty plastyczne

Wszystkie techniki, które są wykorzystywane na zajęciach, umożliwiają dzieciom rozwijanie ich pomysłowości, kreatywności. Uczą ich poszukania niestandardowych rozwiązań. Pozwalają dzieciom na odbieranie świata poprzez barwy, obrazy i kształty. Pobudzają ich wyobraźnie oraz umożliwiają rozwijanie zdolności dziecka. 

Koduj z nami 

W trakcie zajęć dzieci zaznajamiają się z podstawami kodowania oraz programowania.  Rozwijają swoją orientację w przestrzeni,  wyobraźnię przestrzenną oraz umiejętność planowania czynności krok po kroku.  A także doskonalą znajomość kierunków. 

Warsztaty z modelowania balonów (warsztaty balonowe)

Uczą dzieci kształtów, kolorów, tworzenia przestrzennych form. Rozwijają ich zmysł dotyku i wyobraźnie przestrzenne. Wpływają pozytywnie na twórczość, kreatywność oraz pomysłowość dziecka.